Klantenservice/Retourneren


Retourneren



Artikel voldoet niet
Indien u ontevreden bent met uw aankoop dan kunt u het artikel binnen 2 weken na aankoopdatum retourneren. Neemt u voordat u iets wenst te retourneren a.u.b. eerst contact met ons op per e-mail, waarna wij u de retourinstructies zullen sturen.
Wij zullen bij ontvangst van het artikel het artikel inspecteren. Het artikel evenals de verpakking dient zich volledig in nieuwstaat te begeven. Verscheurde verpakkingen kunnen we helaas niet accepteren. Om te kunnen beoordelen of een artikel bevalt kunt u voorzichtig de verpakking openmaken op zo'n manier dat u in staat bent om het artikel uit te kunnen proberen.
Verzendkosten komen voor uw rekening.


Retourtermijn
U dient binnen 2 weken na aankoop contact per e-mail met ons op te nemen indien u uw aankoop wenst te retourneren. U ontvangt vervolgens van ons de retour instructies.


Retourinstructies
Deze sturen wij u toe nadat u contact per e-mail met ons hebt opgenomen met het verzoek om iets te retourneren.
Stuur in geen enkel geval zomaar uw bestelling retour. Indien het artikel op de verkeerde locatie retour wordt gestuurd zullen we de verzendkosten van het doorsturen in rekening moeten brengen.


Retourneren bij problemen
Wanneer u uw aankoop wenst te retourneren omdat het artikel onvoldoende functioneert, er een defect of ander probleem is dat al bij ontvangst/aflevering aanwezig was, neemt u dan contact met ons op per e-mail. Ook kunt u in de meeste gevallen terecht bij de fabrikant/importeur van het artikel.


Terug naar klantenservice