Klantenservice/Garantie


Garantie



Gebruik maken van garantie
Heeft u een defect aan het artikel of problemen met uw aankoop dan kunt u het beste terecht bij de fabrikant/importeur.
Natuurlijk zijn wij uw verkopende partij en zijn wij verantwoordelijk voor een goede behandeling en oplossing bij problemen of geschillen.Wij voeren echter niet zelf reparaties uit en hebben ook niet de benodigde technische kennis.
De afhandeling van defecte producten verloopt doorgaans via de fabrikant/importeur. Daar is de technische kennis over het product aanwezig en weten ze precies hoe de behandeling dient plaats te vinden.
Daarnaast is het inefficiënt indien u via ons het probleem gaat oplossen. Ook wij zouden contact moeten opnemen met de fabrikant hetgeen inefficiënt verloopt en vertraging of onduidelijkheid met zich meebrengt.

Mocht u problemen ondervinden met of ontevreden zijn over de behandeling van uw defecte product dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij zullen dan alles in het werk stellen om tot een goede afhandeling te komen.
Uiteraard bent u geen reparatiekosten verschuldigd indien het probleem met uw artikel onder garantie valt.
Wenst u toch het defecte artikel aan ons te retourneren, neemt u dan a.u.b. altijd eerst contact met ons op per e-mail, alvorens iets op te sturen. Wij zullen vervolgens de retourinstructies naar u sturen.
Hou a.u.b. altijd rekening dat defecte artikelen opsturen via ons extra vertraging met zich mee kan brengen en onnodig extra verzendkosten met zich meebrengt. Zoals hierboven al aangegeven zullen wij het artikel ook weer door moeten sturen en zijn wij als extra schakel onnodig. We zullen naar ons retour gestuurde artikelen daarom niet accepteren en zijn genoddzaakt verzendkosten te berekeken voor het doorsturen.
Wij hopen op uw begrip hiervoor.


Terug naar klantenservice